asi by bol hriech nemat fesn blog ...

.....prave som si otvorila sampanske ..lebo som neverila ,ze raz toto urobim...stala som sa bloggerkou .eeehmhmm...okeeej,okeeej...som sice estelen bloggerska panna ,ale verte neverte ,staci,ze verim ja ,budem kralovnou...                                                                                            tak pripijam si na tento velky pocin a tesim sa, ze budem moct ukazat ,ze moda nie je o prachoch ,nakupovani a dokonalom zladeni cipky s cipkou ,koze s kozou ,rifloviny s riflovinou ,teplakoviny s teplakovinou ,ale moda je o umeni ,vyjadreni sameho seba ,svojich pocitov ..a hlavne je o kombinacii ! kombinacii cipky ,koze,rifloviny,teplakoviny a dobrej nalady sucasne spolu :)

Comments
One Response to “asi by bol hriech nemat fesn blog ...”
  1. Ahoj :) prosím ozvi sa mi na alexandrahraskova@gmail.com, mám nápad na spoluprácu :) prípadne na fb- https://www.facebook.com/AlexandraHraskovaPhotoFans

Leave A Comment

Používa službu Blogger.