baby pink ...venované Romimu...

Tak ako začať...kde bolo ,tam bolo ,bola raz jedna baby pink farba ...

 ...baby pink farba ,ktorú veľa ľudí odsudzuje ,pretože je vraj príliš detská,príliš cukríková,príliš dievčenská,príliš pastelová ,príliš infantilná a príliš už aniSvatýPeterNevííJakáZlááá :)....nóó,pre jednu Ali ,ktorá si pri ťahaní jej obľúbenej cigaretky a zároveň aj obľúbenom premýšlani pri tom jej obľúbenom ťahaní tej obľúbenej cigaretky..(aj vy ste sa už stratili ,či to len ja ? :)
..no proste :tá Ali ,si uvedomila ,že tejto farbe treba dať šancu ,lebo je dostatočne fajnová,dostatočne zaujímavá,dostatočne nápaditá aj napriek jej nenápadnosti a jemnosti ,ju treba jednoducho vlastniť a vlastniť na tom najdôležitejšom kúsku v zime -na overcoat-e .oversize-ovom overcoate.Moje tri obľúbené slová túto sezónu -baby pink,overcoat a oversize .....

ááááá ešte je tu jedno moje obĺúbené slovo . A to -love .Nie lóóve ,ale love ,ako lav,ako láska.A to dáva význam a ten správny (povim to v takom hiphopovom slangu ) " flow " jednak aj baby pink farbe a jednak aj môjmu životu ,v ktorom okrem obrovskej lásky do handier ,módy,farieb a štýlu ,momentálne pociťujem aj obrovskú,svojskú ,divnú ..lásku k mojmu Romimu a na základe svojich citov ,som vlastne zvolila tento sladkosladký autfitčok ....O Romim vám poviem inokedy......


Tááákže k téme a k móde ,poviem vám pár zásad,ktorých by ste sa mali minimálne do takého februára ešte držať:
 nebojíme sa voľných strihov
nebojíme sa netradičných farieb 
lodičky a šiltovka patria k sebe ! 
a hlavne -nenosíme kabelku na predlaktí (alebo kabelky nahradíme ruksakom ,ľadvinkou ,alebo psaníčkom,ale tento extrém od vás zatiaľ čakať nebudem ,tak ostanem pri pravidle ,že keď už teda tie kabelečky,tak nie na predlaktí,jou ?:))))


Na dnes vše.Dúfam,že som aspoň trošku inšpirovala.Ďakujem za pozornosť:)

Leave A Comment

Používa službu Blogger.