metrosexuálne,asexuálne a sexuálne


Môj životný štýl okrem "mať všetko poriadne a ešte aj viac ako poriadne na háku ",sa vyznačuje aj vysokou prevahou pešej chôdze vo vzťahu -mestská hromadná doprava a psychická pohoda .Vždy je možnosť výberu ,a psychická pohoda je pre mňa prioritnejšia, ako hlavná rola v pojazdnom divadle za sprievodu rôznych čumilov ,rôznych pachov a rôznych pocitov úzkosti a strachu z možnej, ba dokonca až dosť pravdepodobnej pokuty za to,že okrem hlavnej protagonistky v tejto činohre  ,by som bola aj čiernym pasažierom.
Keby to nestálo tak veľa ,dala by som sa premenovať na Ali Všadechodímpeši ,ale keďže doba je voči mojim rozmarom neprajná ,tajne dúfam,že raz spoznám muža,ktorý sa tak bude volať a okrem toho,že bude mať takéto lyrické priezvisko ,odvedie si ma k oltáru a ja sa právoplatne budem volať tak ,akou aj som :)

 Dobre ,tento úvod bol zas únik od reality.Často unikám.často si ulietavam .To tie prechádzky.....Ideš ,kráčaš,počúvaš hudbu,snívaš ,tancuješ,spievaš si,potkneš sa,zapičuješ si,ideš ďalej,zabudneš na svet,lebo máš svoj ,lietaš,vznášaš sa ,nič a nikto ťa nezaujíma ,nasávaš energiu z okolia ,nepotrebuješ fetovať ,si spokojný,si šťastný.Vyskúšaj to !

Minule sa mi toto stalo ,brázdila som bezcieľne bratislavské sídliská ,platformy už obrúsené z toho betónu , vlna navlhnutá,už nestála tak pevne horedupkom ako zvykne , ruky odmrznuté ...ale ako som spomenula hneď v prvom riadku ,ako správny flegmaticko-občas cholerický mapičista som šla a ...a? ..??? sníííívala.. sníívala som o ňom ...o Romanovi .škoda.Roman sa nevolá Všadechodímpeši,ale je to človek ,ktorého mi zoslal sám Všemohúci.Je to človek,s ktorým by som chcela byť 24 hodín denne a keď to okolnosti nedovolia,tú dobu,čo ho nemôžem vidieť,chcem o ňom aspoň takto snívať.Slniečko vyšlo (nemyslím tým teraz seba ,ale ozajstné slnko :) ,vzduch sa ohrial a ako to už býva bežným zvykom v tomto ročnom období,rozhodla som sa nachvíľku zastaviť ,posedieť a užiť si tú decembrovú páľavu pri cigaretke...



Zrazu som precitla ,všetko krásno,všetko romantično ,prebodol pohľad na novodobé urbanistické umenie ,na grafity,ktoré ma prefackali jak pani učiteľka na zemepise ,keď som nevedela ,aký je najvyšší štít Tatier .(myslíte ,že som sa to doučila? :)) grafity,ktoré mi pritiahli moje vznášajúce sa nohy zas pevne na zem.Kokos !,veď všetko je o sexe ! "Bež metrosexuály (i ) sú všade"  ,tak som vzala nohy na plecia ,predtým som ale ešte dala  štyri premety a utekala som ....:)


Bežím ,bežím,s dychom už nevládzem,tak zastanem a zamyslím sa..Mám ja právo báť sa metrosexuálov ???? :)) Veď sama tak sem tam vyzerám,najmä keď si oblečiem asexuálne nedievčenské baggy pants ,v kombinácii s krikĺavo-vulgárnym boa kol krku ....Tak som sa ukľudnila ,že si teda posedím ,keď v tom ďalší šok >>> dívaj na čom sedííííím!!!

Páni moji ,vzdávam to ,sex je proste všade .Neskryjem sa pred ním ani v maskáčovej mikine ,ani v maxi kabáte ....ale keď odhodím cudnosť a pozriem sa na to globálne ,bez sexu ,by som tu nebola .A viete ,čo by to tu bolo bez Ali ???? Hotová sodoma gomora ! Ľudia by ladili opasky s topánkami ,kabelky s náramkami ,farbu náušničiek s farbou trčiacej šnúrky z tangáčov...lebo to jeden stajlista ,niekde raz povedal.....jóóój ďalej nechcem pokračovať....:) žiadne ladenie prosííím.len žiadne ladenie ,ale kombinovanie .Plus základneé pravidlo ako nosiť doplnky ,poznáme všetci - najkrajší doplnok je aj tak úsmev(alebo aj biele ponožky :)) .Takže ,robte deti ,smejte sa pritom a .....ROBTE TO Z LÁSKY ako ja robím z lásky tento blog.

...a špeciálne poďakovanie Matyskovi ..ďakujem


Leave A Comment

Používa službu Blogger.