ci pána a v čom na ples ?? :)

"Podvádza ťa erotoman ?ukľudní ťa tlstý román..!" 

Tak raz povedala Halina Pawlovská a ak máte " tlstoty " po Vianociach habadéééj -jak sa hovorí u nás na dedine ,poseďte chvíľku nad mojím víkendovým, menej tlstým  príspevkom.




Najväčší zločin v móde ,je držať sa pravidiel .Áno ,priznávam, ja sa tiež velice prevelice snažím dostať sa vám najviac nenápadko pod kožu ,a spod tej kože ( nasledujúcu vetu si čítajte bez vizuálnej predstavy,lebo bude znieť dosť krvilačne pre lačné žalúdky :) ,spod tej kože by som vám jemne bezbolestne skalpelom chcela vyrezať, vydlabať ,vyškriabať všetky zle naučené módne zvyky,pre mňa zlozvyky ,ktorými kurnik neviem prečo slovenské ženy(muži) disponujú...Čiže hej,aj ja kážem .Ale kážem vodu a tú vodu aj pijem ! A moje "kázanice", alebo respektíve módne pravidlá ,sú vlastne pravidlá o tom ,ako nemať pravidlá a ako robiť módu bez pravidiel s jediným pravidlom- porušovať pravidlá ...


Bod prvý - uvoľnite sa.Móda nie je predsudok ,čo povedia druhí.Toto je vec,ktorú ,odpusťte mi všetci slušne vychovaní, poviem to maximálne vulgárne ,ale za to ľúbozvučne,toto je vec ,ktorá ma SERIE.Ja som si dnes zvolila tému,že akože si idem na brutál- masaker- modernú diskotéku plnú elektronickej hudby---na ples :)

Áno ,ples je trošku iná spolčenská záležitoť.Treba sa držať nejakého statusu ...ale ja ...do riti ja to neviem .Tak som stavila na nekonvenčnosť s ľahkým touchom ( čítaj tačom :) konvenčnosti - ktorá v mojom prípade predstavuje asi len dĺžku sukne a klasickú "čiernou-nikdy-nič nepokazíš " farbu .


Základom môjho frivoľného autfitu ,je nepoprieť samu seba ,ísť v tom ,v čom som to JA ,v čom sa cítim dobre ,v čom budem tancovať


 napríklad  takéto tango jak besná a odtrhnutá z reťaze ,až kým neskolabujem od radosti ,že som na soločenskej akcii ,ktorá mi síce  príliš nešmakuje ,ale som opäť za ikonu :)))) 
A ak by ma náhodou pri vstupe na ten ples vykázali ,zavolám si taxík


 (presne takýto -na ručný pohon :) a pôjdem tam ,kde neexistuje obmedzenosť a kde som najšťastnejšia,pôjdem do prírody,ktorá je najinšpiratívnejšia , 


zajamujem (čítaj zadžemujem :) si do rytmu kukučkinho spevu a pre istotu si ako vždy prerúžujem pery,


lebo nikdy nevieš,akého žabiaka v tom háji  stretneš :))




Na záver môjho nevtieravého príspevku ,vás teda vyzývam( naposledy :) nechcem tento rok vidieť fotky z plesov,na ktorých budú demoderné slovensky, oblečené miesto šik šatičiek v "pompadúrskych " tortách .Chceme odvahu !
 Môj blog bojuje za odvahu na Slovensku! :)))

PS1: Celý outfit ma vyšiel na desinu ------> Textile House :) 
PS2; Dá sa tam už platiť aj kartou ( to je úžasná správa pre vás,ja tam už totižto po tomto víkende nič nemám :))))

Comments
2 Responses to “ci pána a v čom na ples ?? :)”
  1. Tento komentár bol odstránený autorom.
  2. Perfect! Len škoda, že ja nikdy takéto kúsky v sekáčoch nenájdem :D

Leave A Comment

Používa službu Blogger.