len tak o kráse..



Chceš módny hit ?

daj si zmeniť ksicht :)






Aj takto v skratke by som zhrnula môj dnešný príbeh ,skutočný ,autentický ,intímny ,drsný jak tohtoročná zima napríklad :)

Stalo sa to dávno ..(och bože už ma klepe,už mám zimomriavky-sú to desivé spomienky)
mala som ledva jeden krížik na chrbte ,no po tejto udalosti ďalších 500 pred očami...:)

Hrávali sme sa ako decká na autá.Je to veľmi prostá detská dedinská hra ,kedy tlupa malých "pankhartov" so začmudlanou hubou od pudingu a s rozbitými kolenami háda ,akej farby bude auto ,ktoré najbližšie prejde obcou ..Ináč vám poviem ,dakedy to býval riadny nudný masaker, keď frekvencia prefrndžania nejakého mobilného prostriedku bola raz za deň,aj to sme podľa zvuku už z vedľajšej dediny vedeli ,že to bude susedova tmavomodrá LIAZ-ka :))



Bola  nedeľa.Nedeľa je vraj môj šťastný deň...ale vtedy asi nebol..sedíme ,hráme,bláznime sa,hádame farby,keď v tom jeden zo zúčastnených na dieťa robustným hlasom so seba vychrlil -Alena, ty si taká škaredá ,že prvé auto ,čo teraz pôjde touto ulicou ,bude červená embéčka ,ale pozor,ty si tak škaredá ,že to auto v polke cesty zastaví ,otočí sa a odíde........





Verte- neverte moji drahí čitatelia,vyslovené bolo aj vyslyšané a už sa mi asi nečudujete,že som mala pred očami tých v úvode spomínaných 500 krížikov ,milión otázok prečo práve ja a hektolitre slaných trpkých sĺz...moja nádej ,ktorú do mňa celá rodina vštepovala,že raz z tej malej ryšavej ,ušatej,štrbavej ,modrinovej Pipi vyrastie krásna princezná sa rozpŕchla ako deti v posledný deň vyučovania v škole ...

Tam to všetko vzniklo ...tam som pochopila,že musím ľudí priťahovať inou krásou ,že viac ako výzor bábiky,je slnečný lúč,ktorým mierim na každého ,ktorému málokto uhne.Tam som nabrala odvahu Jánošíka,štyroch valibukov ,piatich dinosaurov a ôsmych spidermanov ,obliecť si na seba niečo ,za čo ma iní odsúdia,obliecť si ponožky do lodičiek ,učesať sa podĺa šerbla a hrdo si ísť .....ísť tam ,kde stále patrím -na pieskovisko .....


lebo radšej sa zasmejem a zahrám ,ako celý život traumatizovaná prosiť milosrdného o niečo ,čo vlastne pre mňa nemá význam :) presne ako aj moja ĺúbená Halina Pavlovská vraví :

 " Pozor,BLBÉ prosby neslyší ani ten nejvyšší !!! " :)))))) rozmýšľajte nad tým ......

Pekný večer všem ,
ALI


Comments
2 Responses to “len tak o kráse..”
  1. Unknown says:

    Wau krásny článok vlastne ani nemám čo napísať len rozmýšľam a viem že máš pravdu
    PS: držím svetu palce nech je takých ako ty viac

  2. Unknown says:

    Tá "embéčka".... bola M-O-D-R-Á ;-*

Leave A Comment

Používa službu Blogger.