moderné desatoro


Všetci milujeme nedeľu.

Je to jediný krát  v týždni ,kedy " vyvalíme gule " na kuchynskú epedu a srkajúc fajnovú slepačiu sa rozhodujeme ,čo v tento deň ,ktorý sa cca 52  týždňov tvári rovnako -čiže darobne,čo v tento deň nedarobné budeme robiť .




Posledných pár nedieľ ,som ale dôsledným pozorovaním prišla na to ,že viacerí z vás ,trávia tento deň nijako ,ba až spánkom a nedajboh triezvením z preflámovanej, predrogovanej prehúlenej ,prepitej noci ,kde  na vás vaša bolesť hlavy ruka v ruke so žalúdočnou nevoľnosťou , pekne nekompromisne už čakajú v posteli ,zatiaľ ,čo vy ste ešte ďaleko dávno ani nedopili záverečný pohárik ...

Môj výskum bol založený na zistení ,prečo vlastne naše mladé, múdre, kučeravé mozgy ,dobrovoľne odprevádzajú svoje malé deti - mozgové bunky pravidelne piatky a soboty na gilotínu ,zatiaľ ,čo ony si idú na pár hodín zaplávať do najhlbšieho mora  - do Liehu :)
 Čudujsasvete ,nepovažujem sa za odborníka ,ani vedca ,stačí mi kľudne rola trendsetterky :) ale prišla som na to  semienko (znie to všeliak ,ja viem :) ,alebo priam až na  koreň týchto našich excesov...


Prvým dôvodom je ,že máme rozličné všakovaké ,ťažké ,smradľvé ,bolestivé pliagy, kdesi v našich vnútorných orgánoch ( najčastejšie v srdci :) ,alebo druhým dôvodom je ,že viete ,že keďže zajtra je tá už spomínaná darobná nedeľa a vy ste leniví robiť dačo plodné ,radšej sa rozbijete ,aby ste ju mohli svedomite bez výčitiek prespať...

Tááákže ľudkovia moji drahí ,či dobre,či zle oblečení ,to je jedno ,mám vás rada všetkých ,dám vám zopár Alkiných rád ,ako byť slnkom ,nadiktujem vám teda moje moderné desatoro :


1.; Neplač nad rozliatym mliekom





2.;Zeber z kredencu špááratko a vepchaj si ho do huby




3.;Venuj sa sebe a svojim koníčkom,ktoré posilujú ducha a  uvoľňujú plyny..ehmm :) teda endorfíny som vlastne myslela :)




4.;Zastav sa v tejto hektickej mamonárskej dobe a teš sa z maličkostí ,ktoré ti osud podáva na zlatej tácke (ak nemáš rád zlatú ,tak na střííbrnej :)




5.;Hybaj sa miesto sebaľútosti poďakovaťdo chrámu božieho ,že si dnes vstal a že máš napríklad z čoho  splácať úver :)

6.;To ,čo chceš dostávať aj dávaj

7.;Neváhaj v živote ani sekundu ( nikdy nevieš,či ti zrovna vtedy ,keď sa dlho rozhoduješ nevyfúknu v sekáči najkrajšiu flanelku :)

8.;Nehnevaj sa .

9.;Odpúšťaj

10.;Miluj .Svojho otca ,matku ,brata ,sestru ,bicykel ,módu ...Alku ...miluj všetko



A pokiaľ nezaberie ani moje desatoro ...,zachráni ťa už len poppers :)

Ďakujem ze príjemnú nedeľu Andulke a Matysovi  :*

Leave A Comment

Používa službu Blogger.