v novom roku never unaccessorized ! + nejaký ten vinš

Nemám príliš rada párne čisla.Príde mi to takéééé...elegantnéé,také usporiadané,také dobréé...V rozprávkach to tiež tak býva - párne čisla symbolizujú väčšinou dobro,nepárne zlo.....ja mám radšej prekážky,chyby,zložitejšiu cestu....Človek síce ťažšie príde k cieľom,no o to viac si ich potom váži.Prekážky a pády nás robia silnejšími a mudejšími .A okrem toho že som rada čudne oblečená ,ľúbim byť aj silná aj múdra...Takže tá ééterická trinástka mi bude síce chýbať , no som zvedavá na moju rozprávkovú prognózu pre dvetisícštrnástku.Viete vy čo ? Nech už je tento rok rozprávkový ,alebo nie,hlavne nech nie je skur*ený :)))))
Mojím ani nie predsavzatím,skôr túžbou je,nosiť viac šperkov .Noste ich prosím aj vy.Sú tak ženské ,tak nápadité a tie moje ..tie moje odomňa ..tak tie súúúú najviac ! :) Ale  o tom nabudúce...

Ja sa pre dnešok lúčim síce bez hlbšieho príbehu ,ale za to s takýmto vinšíkom :)

V závane silvestrovských šisiek ,grciek a šampusu,
posielam vám novoročnú trendy pusu.
Nech 365 krát v roku vstanete v dobrej nálade,
a do práce chodíte minimálne v Porsche a nie na Lade :)
v tom poršíčku nech vám hrá kvalitný rap či house ,
a váš swag nech žne od svitu do mrku  aplaus .
Dievčatá ,nebuďte márnivé,ľúbte svojich chlapcov,
a chlapci,nevenčite zas na každej sukni svojich drobcov :))
Peniažkov mrte,že si s nimi budete vytierať riť,
samozrejme ,aby zvýšilo aj na piatky,nech máme za čo piť .
To je asi všetko pre tento rok,
beda vám ,ak nebudete milovať môj Blog ! :))


Leave A Comment

Používa službu Blogger.