hyperBOLA



Úvodom dnešného postu ,sa chcem oficiálne ospravedlniť ,že som sa vám vyše týždňa neprihovorila a tak vás ukrátila o ďalší módny a čitateľský skvostný zážitok :)

Len tak medzi rečou ,mala som na to adekvátne dôvody -prvý dôvod bola lenivosť ,druhý dôvod bola lenivosť a tretí dôvod ,azda ten najhorší a nejneodpustiteľnejší bola ,padnete na zadok -lenivosť :))

Dnes som si nevybrala žiadnu tému ,o ktorej by som rada písala ,dnes som sa rozhodla proste len tak, dačo postnúť ,tak,ako to robia aj ostatné bloggerky-napísať dáku úplne podstatnú a strašne moc vyfabulovanú omáčku k mojmu autfitu a spokojne sa radovať z toho ,ako všetci hltajú môj nevšedný  štýleček ,ktorý na ulici stretnete len na každej prvej babe ..:)




Chcela by som len tak lajtovo zhrnúť môj uplynulý týždeň ,počas ktorého ste museli dýchať ,spať,vstávať ,proste žiť bezomňa.
Začala som trpieť stihomamom ...:)
Na každom rohu vidím Rosamunde Pilcher a mám nepríjemný pocit ,že na mne chce spáchať atentát ,lebo masívna populácia všakovakých a všakovekých ľudí  ju prestala čítať a zaujíma sa viac o mňa .Týmto vám ďakujem za vaše milé ohlasy a reakcie na moj suchý a nekvalitný blog ,začínam byť populárna a popularita nesie aj takúto daň ...takže kvôli vám a kvôli móde vždy rada umriem ,ak umriem s vedomím ,že ste ma milovali ,velebili ,žrali,pili,voňali ,cítili áááá podobne ...:)



Ďalšia tohto týždňova novinka
 -odhodila som z huby špáratká a úsmev vystriedala naprvýpohľad síce nepekná ,ale ja už som si na ňu zvykla -hyperBOLA na tvári.Obočko (teda viac ceruzka jak obočko :)) sa mi neustále mrští a oči bývajú často zvlhnuté ..(božinku prečo ja občas tak perverzne pííšem ? .že zvlhnuté ..šak stačí napísať ,že často revem ,nie vlhnem ..:))))

Keď som bola menšia ,písala som si denník ,v ktorom stálo každý deň to isté
 -Ahoj denníček ,dnes bol super deň ,Mišo Geleta ma štyrikrát opľul !!!! Je to jasné -miluje ma !!!!! :))))))
Neviem ,či by som bola aj dnes z toho taká šťastná ,keby mi nejaký muž takto prejavoval city:)))) ale to som chcela ,že písala som si tento denníček a vždy na sklonku týždňa ,som predošlých 7 dní ,dako zrekapitulovala do názvu jedla ..
Napríklad -24.týždeň v roku 2001 som nazvala -Pokazená čalamáda s lečom a zapekanými rožkami tvrdými ako kameň....
Ani už neviem ako ma to napadlo .
Dostala som vtedy  svoju prvú menštruáciu a tá čalamáda s lečom mali zrejme symbolizovať určitý zmätok a chaos v mojom živote a tie tvrdé rožky asi ,že skončili sa hrátky s bárbinami ,ideme kupovať vložky....:) 



Mojich uplynulých sedem nocí,sedem dní,sedem dopoludní  a sedem odpoludní ...by som asi nazvala žeeeeeeeeeee..............4000dekov riadnej čingovskej pikantnej  ščípoš salámy :)

Zdôvodním to asi tým,čo už vám logicky mohlo napadnúť,ak ma aspoň ledabolo poznáte...saláma a ineé mäsové pochúťky mi spôsobujú dáviaci efekt a tá pikantnosť má za úlohu tento efekt niekoľkoväčšmi znásobiť...
Proste v pondelok sa slečna Šťastena rozhodla ,že mi ukáže svoj chrbát..Nič proti chrbtom .Mám rada sexi lichobežníkové vypracované chrbty...ale ..tie mužské...nie zrovna Šťastenin ... Prestala sa mi pozerať do očí ,prestala ma objímať .
.Okrem toho ,že mi nedopriala  žiadne vychytávky v sekáčoch (šťastie,že máme babkine skrine a v nich fantastické červené saká :)) 



 tak okrem toho ,že teda nová klekcia v T.House ma sklamala ,zebrala mi aj úsmev a" zebrala" mi aj niekoho ,kto pre mňa veľmi znamenal ... 


ale o tom budem písať nabudúce v mojom All Black Everything poste ...:)))
Vy sa radujte ,smejte ,ľúbte ...a buďte radi ,že vám aj napriek mojim sebadeštrukčným sklonom ešte vôbec dačo píšem :)))) 
Hahahahaha

Comments
3 Responses to “hyperBOLA ”
  1. Unknown says:

    Len nás už proste neopúšťaj!! :3

  2. Unknown says:

    prvá fotka ma zarazila, niečo obyčajné :O probúh, ale keď som šla nižšie, zbadala som samozrejme uspokojenie na duši dokonalým, výrazným outfitom. znova palec hore ! :)))
    -Ľupčik

  3. Anonymný says:

    super vtipne píšeš :)

Leave A Comment

Používa službu Blogger.