V-day




Tak čo?...
Aký bol V-day?
Dúfam ,že membrány vášho pohlavia sú dostatočne odrané a ubolené ,jazyk disponuje kvalitnou svalovicou a cucfleky máte minimálne v medziprstových priestoroch na nohe :)



Samozrejme,ani o chlp iný nebol môj Valentín .
Frajer mi ráno upiekol čokoládový koláč s pistáciovým krémom ,došiel za mnou nahý do postele a........
...a v tom som sa našťastie prebrala z tejto nočnej mory :)



Tie kropaje ,čo mi cícerkom tiekli z čela,mali veľkosť polievkovej lyžice.-Bŕŕŕŕŕ frajer ? Že frajer !Ježiš nie !:)
Na toto slovo mám alergiu .Keď ho mám čo i len vysloviť ,moje žľazy s  vnútorným vylučovaním produkujú hormón zvaný antifrajer ,ktorý ovplyvňuje môj krvný tlak a moja žlč kolabuje,pretože nedokáže tráviť toľko odpadu .
Preto beriem už pár rokov antibiotiká s názvom FashionPyrin .


Tieto antiobiotiká majú tendenciu  vyvolať v bruchu  tanečnú technopárty miliónov motýľov aj všetkých možných hrabavých skackavých a ostatných operencov a všetka láska ,čo vo vás kvitne ,kvitne iba pre módu a často spôsobuje aj závislosť na nakupovaní, až takú ,že si jedny boty kúpite 4x !!! :) -za 30,za 20,za 15 a za 2,50 :)





Takže moje srdce je momentálne zámok ,šľachtické sídlo s funkciou hradu -kamenná opevnená stavba na ťažko prístupnom mieste,ktorá slúži ako ochrana pred okolitou mužskou populáciou a moment ,kedy ho osídli nejaký dokonalý feudálny zemepán ,nadíde až v ďalšom živote, pretože v tomto sa smiem venovať iba Romimu ,lebo keby to sem nenapíšem ,vydieral by ma dosť kompromitujúcimi zábermi .......:)




Takže krásny postvalentínsky sobotný  večer ,v duchu červená ako pivónia ..:)





Leave A Comment

Používa službu Blogger.