Som dieťa kvetov :)

Na počiatku boli kvety.



Voňavé ,farebné,sálajúce krásu a inšpiráciu..




Keď Boh zbadal ,koľkú rafinovanú nežnosť stvoril ,túžil stvoriť ešte dokonalejšiu dokonalosť..


Áno ,Boh je beťár ,je to sexi chlapisko ,ktorý nosí farebné balansy a nad perou si žehlí robustný knírek ,spopod ktorého sa stále nad nami uškŕňa,čo za pičoviny my ľudia vyvádzame .
No a keď si teda tento týpek zaumienil ,že stvorí ešte dačo krajšie ako flóru,vzišla som ja :))))






Sálajúca farby ,krásu ,inšpiráciu ,no sem tam aj pohoršený pohľad ,keď si zčasu načas pokúrim jak murár .


Ženy a kytky sú ,riadne expresívne blavácky to vyjadrím , - top naj mega stvoreníčka na tejto dochriamanej zemeguli ,a v kombinácii s prichádzajucou jarou....nádherný to skvostný pohľad,nad ktorým iste  aj sám Michelangelo rád zaonanuje...:)


Takže žienky,veľa farieb ,kombinácií,prekombinácií a úsmevu vám prajem k prichádzajúcemu sviatku mdž a milí muži ,vám prajem ,aby ste sa z toľkej krásy nepokakali a keď ,tak aspoň nech majú v lekárni zľavu na perorálnu suspenziu :))


Ak ešte nemáte kytku ,zájdite sem

https://www.facebook.com/pages/Kvetinárstvo-bižutéria-RHK/620250064705171?fref=ts



Comments
2 Responses to “Som dieťa kvetov :)”
  1. LeSimple says:

    páči sa mi tá fotka s cigaretou a tie nové vlasy ti pristanú :)

Leave A Comment

Používa službu Blogger.