že čo mám new alebo aj Luxury Flava :)



Kuuurvajs a teraz čím začat ,že?
Človek tu mesiac nepostne a spraví si väčšiu katastrofu ,jak vytláčanie prvej nezrelej  vyrážky v ešte nezrelšom veku :)
Už mi to nikdy nedovoľte ,potom musím veľa príhod selektovať ,pretože miesta hoc aj na internete je pre moje fatálne zážitky primálo a ja sa idem zblázniť od hnevu ,že nemám priestor vyrozprávať vám, ako som napríklad prvý deň v robote dostala hnačku a zistila som ,že záchod nesplachuje samozrejme až " Po "....



Táákže ..za posledných tridsaťjedna dní a rovnako toľko aj nocí ,som zhruba štvrtinu tohto času chodila spať podnapitá a vstávala ešte tuším aj viac napitá ako keď som si líhala,až do doby,kedy som si ,ako už som vyššie uviedla ,nenašla prácu ..okrem toho ,že som si našla prácu ,som v nej našla aj vzťah ,kladný vzťah zamestnávateľa,kladného zamestnávateľa,k svojmu  zamestnancovi , kladnému zamestnancovi ,čiže mne.hahaaa....takže tento fakt ,že už mám job ,hoci mi narušil pravidelnosť v pití a pravidelnosť konečne aj v spánku ,jedení a fajčení ,považujem za kladný :)


Ďalej som vytiahla z pivnice svoj bajk a dokázala 17x prejst po skle iba v rámci jednej trasy a nespraviť si pritom defekt !
Ďaleej som dokázala behom desiatich minút rozplieskať v Zare polovicu dôchodku priemernej babičky niekoľkokrát do týždňa..:)
Osláviť meniny,pribrať ,schudnúť,ostrihať sa ,dokonca som sa aj raz,možno dvakrát oholila ,porobila som nádherne náušky ,ktoré ma,a o tomto som chcela dnes hlavne písať ,niekam posunuli .



Najkrajší pocit na svete je,keď robíte svoje hobby,ktoré vás už začína celkom iste aj veľmi skromne živiť a na trase plnej križovatiek stopiek havárií ..stretnete raz "spätnú väzbu "....
POZITÍVNU.
Spoznala som  brutálnu najpopiči*ovejšiu legendárnu densovú hiphopovú crew ,ktorá ma naplnila hektolitrami šťastia,že môžem robiť náušky zrovna tak skvelým babám ,ako sú tie z hiphop fakulty...preto som sa dnes odela do značky LUXURY FLAVA ,ktorá disponuje najvááác negerskými trikami ..ani ja som neodolala ..love it love it love it !



To by bolo na dnes vše,lúčim sa ,hovorte o mne ,zdieľajte ma ,píšte mi ,všetkých váas milujem a prajem najviac najkrajší nedeľný večer !




Comments
3 Responses to “že čo mám new alebo aj Luxury Flava :)”
  1. Anonymný says:

    wow!parada!.pisala som ti spravu na FB ale napisalo mi, ze to dalo do priecinku "iné" . som tvoj fanusik- vlastne fanusicka, a chcela som trosku poradit ;) ahooj, vela stastia

  2. Unknown says:

    jeeeej tak poraad budem rada a dakujeeeem

  3. Michellee says:

    woooooooow :3

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

Leave A Comment

Používa službu Blogger.