nech to má gule





Milý môj Panenanebesiach,Mária Guadalupská ,svätí patróni,menej svätí patróni,hriešnici ,obete,obete módy a príležitostní čitatelia môjho sporadického pseudoblogu ....
úprimnejšie ako sám nebeský pastier ľutujem ,že po mne zaľahla zem rukavruke s  kontom na mojom blogu  na tak dlho .
Kľačiaca na zaprášenej borovicovej podlahe v miernom polokŕči ,pomaly naberám odvahu a dvíham poodierané kolienká, plná sily a chuti počmárať vám zopár, možno vtipných ,možno hlúpych,možno milých ,možno za-srdce-lapajúcich nepodstatných riadkov.


Písať o tom ,čo mám nové ,by som sa zrejme nedopísala ďalší týždeň ..
ako iste viete ,môj život je plný strastí a nekonvenčných zážitkov, ani nie, že deň čo deň,ani nie, že hodinu čo hodinu , ale skôr sekundu čo sekundu a preto vybrať nejaký top príbeh ,ktorému by som sa chcela povenovať dnes o čosi intenzívnejšie je ešte menej reálne ,ako je reálny fakt ,že na Slovensku bude priemerná mesačná mzda zopovedať 1200 eurám (v čistom :)
Hahahaa,vravím ,že píšem občas aj vtipne :)-šak nech to má gule -riadne veľké vyleštené :) 


Nemám toľko časového  priestoru a ani kapacity na rozpovedanie vám mojich mega "an-reálnych " eposov zo života veselej blogerky,viac neblogujúcej ako blogujúcej :),no keď sa mi podarí tento rok tá dovolenka na Galapágoch ,veľkodušne (prikladám ruku na prsia) sľubujem ,že si sadnem pod prvý gaštan a rozpoviem vám príhodu napríklad o tom ,ako som si dala za 4kilá spraviť vlasy a po troch týždňoch som ich hodila do koša,alebo o tom ,ako ma vyhodili z práce ,keď som šéfke napísala správu ,ktorá nemala byť jej :) ,alebo o tom ,ako som venčila psíka a na prechode som spôsobila nehodu , alebo o tom ,ako som si vymkla vlastný bicykel a pílkou na drevo a nožíkom som sa snažila odpíliť zámok ,alebo o tom, ako som sa zhúlila a nevedela 4hodiny rozprávať , alebo o pár prehýrených nociach ,rozorvaných priateľstvách ,úspechoch v mojom šperkártsve,nových chlapoch ,nových sekáčových úlovkoch ,nových vráskach  ,radostiach ,neradostiach ........

No! je toho ozaj veľa.Som proste živel .Živel čo žije .Živel ,čo žije ,ako sa jemu páči ,Živel ,čo žije ,ako sa jemu páči a je mu jedno ,či sa to niekomu páči ,alebo nepáči .Živelný živel .Živelný živel ,čo žije šťastne.aj keď je nešťastný .Živelný živel ,čo nepotrebuje drogu ,aby dokázal euforicky cítiť šťastie.
Začínam tomu veriť už aj ja sama ,že som asi ufo (a to nielen preto ,že tak vyzerám ,keď sa ráno prebudím :)


K včerajšiemu foteniu v podstate prišlo úplnou náhodou ...Keď mi zavolala moja milená Juliana ,že ju nezaujíma ,či mám robiť hento a toto a stretnúť sa s tým a oným ...povedala mi len toľko a povedala to natoľko rázne,že som( keď si odmyslím to desaťminútové váhanie:) v podstate neváhala :))))
"Buď spontánna,buď taká, akú ťa poznám "


A to ma teda ona pozná.....
Ešte z čias ,kedy som ku všetkým svojim šibnutým  outfitom nosievala červenú kenvelo tašku plnú skrípt s jedným tajným bočným priečinkom ,kde som schovávala svoj "efixový" index.
Je to už asi tak cirka 7krutých zím a 7 pekelných liet dozadu .
Teraz mi len vŕta v hlave ,kde tá ,akoby povedal môj exfrajer Braňo naším obĺúbeným trnavskosedláckym vymysleným slangom-- -gabela :) vôbec skončila ???
(ináč branis ak to čítaš,ako sa máš? ešte si sa neoženil ?:)
Vidíte to sami .Ako plynie čas.Ako čas všetko buď lieči ,alebo zocelí .Lieči lásku ,zocelí priateľstvo .Pevne verím ,že jeho odtlačky na mojom zopár týždňov nedotknutom blogu nebudú mať žiadne fatálne následky a už teď vám garantujem ,že ten budúci bude stáť taktiež za to .




Juliana (ináč podĺa mňa jedno z najkrajších ženských mien ) je tá najviacfasa fotografka, s ktorou pózovaniu predchádzajú desaťminútové výbuchy smiechu .Tak to má byť.
Jebte na prachy a iné materiálne chujoviny.
Smiech je (poviem to tak trendy:) MEGA :))))))))))))))))))))))))))))

Leave A Comment

Používa službu Blogger.